Öcsi

2009. november 26., csütörtök

"Miért?"

Kisfiam, Mackó már 4 éves...
Tombol a "miért-korszak".
Időnként lefáraszt a rengeteg kérdéssel, de vissza fogom sírni ezt az időszakot szerintem.Pl 10 év múlva biztos vagyok benne hogy azt fogja mondani amit tegnap a keresztapja mikor megkérdeztem tőle miben segíthetek miközben tapétázta az előszobát: Azzal ha csendben maradsz!

Általános felfogás: "a nők sokat beszélnek".
Ez miért baj?
Már nem beszélek annyit mint régen, /szerintem/ mégis úgy érzem, kevés.
Mennyivel egyszerűbb lenne ha szavakba öntenénk érzéseinket, gondolatainkat kapcsolatainkban...
Nem merjük felvállalni? Mit veszítünk?
Igen.. Fájhat az igazság. De jobban fáj a bizonytalanság...

Lehet még én is a "miért-korszakomat" élem?

2 megjegyzés:

  1. Ákos mindenre azt mondta, hogy ZETE. Csak rámutatot valamire, jött a ZETE kérdő hangsúllyal, és várta a választ. Nem tudjuk honnan szedte, de nála ez volt a Miért?

    VálaszTörlés
  2. A férfiak mindig úgy érzik, mintha a nők túl sokat beszélnének. Kivéve a bátyád, aki azt sérelmezi, hogy úgy kell mindent kihúzni belőlem.

    VálaszTörlés