Öcsi

2010. március 13., szombat

Február


Farsang



Megint jól elhanyagoltam a blogomat, pedig annyi mindent szerettem volna leírni. Persze most sem késő de ahogy telnek a napok felejtek is.
Igen, igen.. Megvolt az első ovis farsang is.
Maradtunk ezúttal is az egyediség mellett: nem akartam Mackót boltban vásárolt jelmezbe öltöztetni. Volt elég pókember, cowboy, batman. Mint a képeken is látszik, mentős lett. :)
Szakmai ártalom anyuka részéről? ;)
Nemigen fogta föl minek lett öltöztetve, mint visszahallottam valakinek azt mondta Ő rendőr... )
Végül is közel áll egymáshoz a két szakma ha nagyon akarom. De elmagyaráztam neki hogy nem minden "nínós bácsi" rendőr.


Gyorsan eltelt a február, viharos érzések, könnyek, nevetések között.
Gyönyörködöm a fiamban és hálás vagyok érte Istennek. Nap mint nap elámulok beszólásain :)
Lehet fel kellene jegyeznem egy kis könyvbe párat:
- Anya, adok Neked egy jó tanácsot!

- Anya, büszke vagy rám?

- Anya, örülök neki hogy megismerhettelek! :)) (Ez a kedvencem :) )

Imádok vele beszélgetni és szeretném rávezetni hogy beszéljünk meg mindent, jót, rosszat.
Talán sikerült vele megértetni. Egyik nap mosogattam a konyhába. , odajön hozzám, félénken megszólal: Anya, véletlen volt... Mondanom sem kell, titokban szélesen vigyorogtam...
Kérdeztem mi történt. - Gyere, nem nyúltam hozzá...
Bemegyek a szobába, egyik dekor mécsesem (kávészemekkel volt megtöltve) darabokban a földön, leverhette az asztalról játék közben. Megmondom őszintén, nem letoltam hanem megdicsértem. Volt bátorsága őszintén szólni, és nem nyúlt hozzá, tudván, megvághatja a kezét! Természetesen én megvágtam a kezem :)
Szeretném úgy nevelni, mindent el merjen nekem mondani...


Nem írok most többet, március közepe van és van mit pótolnom még...

2 megjegyzés:

  1. Szerintem ideális a mentős jelmez: informatív, kényelmes...és nagyon cuki!!! Klassz, hogy nem állítod bele a frászt egy-egy ilyen "baleset" kapcsán, hanem a fontos dolgokra helyezed a hangsúlyt. Én is erre törekszem, de nem mindig sikerül.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem kevés anya tudja olyan jól elmagyarázni a dolgokat a gyerkőceinek mint Te.... Azért ne felejtsd el hogy Mackó még a "Mókuska,mókuska, felmászott a fára
    leesett,leesett, eltörött a lába" szintjén van :)
    Az is igaz hogy nálunk a betegség/baleset többször szóba jön : szakmai ártalom...

    VálaszTörlés