Öcsi

2011. március 9., szerda

Hospice

Egyre erősebben érlelődik bennem a gondolat, hogy belépek Hospice Alapítvány tagjai közé.
Nem tudom még azon belül milyen lehetőségeim lesznek, de biztos megtalálom a helyem, ott is.
Volt szerencsém megismerkedni valamennyire a munkájukkal (beteglátogató team) és kaptam bizonyos utalásokat is, szükség lenne rám.
Mindig is éreztem, tudtam, Istennek velem is van terve, ami nem merül ki egy "átlagos" nővéri elhivatottságban. Pár éve már biztosan tudom, mi ez a terv lényege, még ha csak lassan is, de kibontakozóban van. A Hospice lenne a következő lépcsőfok (?) és ha felvesznek, ebben 100%-ig biztos leszek.

3 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon örülnének Neked. Anyukám is hospice-ozik (ő is végzett tanfolyamot), és nagyon szereti. Neked meg biztos, hogy sokkal több hasznod vennék, a két évtizedes gyakorlatod, szakértelmed végett. Nagyon Neked való!!!

    VálaszTörlés
  2. Bridzsi szerintem te tökéletesen megfelenél ebben a beosztásban, és ahogy írtad megtalálnád az elhivatottságod, és lehet, hogy több időd lenne a KisMackóra is.

    VálaszTörlés
  3. Részben kijavítom magam: az elhivatottságomat megtaláltam a szakmámban, arra gondoltam hogy ezen belül, vagy e mellé még egy pluszt szeretnék. Arra is gondoltam, hogy ahol most dolgozom: baleseti intenzíven csak addig fogok dolgozni, amíg "fiatal vagyok". Nehéz kérdés ez, szeretem a munkahelyemet s nem tudnék még végleg elszakadni tőle. Részállásként biztos visszajárnék, ha a úgy döntenék hogy a Hospice-hoz lépek be.

    VálaszTörlés