Öcsi

2011. április 18., hétfő

''Csendélet''


Jól vagyunk! :)

Anyunak jól sikerült a műtét, rendben ment minden, és Mackóm is meggyógyult! Hatalmas kő esett le a szívemről! Milyen jó dolog ha az ember megtanulja megbecsülni az egészséget.. Ugye?


Annyira megnyugodtam,hogy nem kis dologba vetettem bele magam: Jótékonysági koncertet szervezek,egy szívemhez nagyon közel álló Alapítványnak,mely a Ewing sarcómás gyerekeket támogatja. Izgulok nagyon! Sok jó tanácsot és ötletet kaptam, igyekszem a legjobbat kihozni belőle. Majd folyt...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon örvendek a jó híreknek, ideje, hogy a te életed is révbe érjen, te biztosan egy olyan lélek vagy, hogy az élettől a legjobbat érdemeled, a Mackót meg ne feledd locsólni küldeni ápoljuk azt a kevés hagyományt ami még megmaradott és gondolom neki is örömet okzna!? Kívánok Nagyon Kellemes Húsvéti Ünnepeket mindketőtöknek és minden jót az életben?

    VálaszTörlés
  2. Annyira azért nem vagyok jó :), de köszönöm.
    Mackó biztos élvezni fogja a locsolást :)
    Mi is kellemes Húsvétot kívánunk

    VálaszTörlés
  3. Gyere kislány, meglocsollak
    Kedvezményes áron,
    Gumi nélkül negyven rugó,
    Kölnivel csak három!


    Zölderdőben piros tojás,
    Ibolya meg minden,
    Fogadjunk, hogy ha ott megállsz,
    Eltalállak innen!


    Van nálam egy kölnisüveg,
    Métereset spriccel,
    Mivel ilyen rakoncátlan,
    Lezárom egy sliccel!


    Sivatagban él a teve
    tele van a töke vele
    nálam van a töke leve
    meglocsollak mostan vele!


    Szomszéd házban él egy buzi,
    Elkerülte őt a nyuszi.
    Én kedvelem a szebbik nemet,
    Finom kölnit hoztam Neked.
    Ez a vers egy kicsit durva,
    Nem is vagy te olyan...csúnya!



    Biciklivel érkeztem
    Hatvan métert fékeztem,
    Túlmentem a házon
    Átestem a vázon.
    Okos vaqgyok szép és laza
    Locsoljak vagy mennyek haza?


    Hosszú Hajad,
    Rövid Eszed
    Meglocsollak,
    Észreveszed?


    Húsvét van,
    Odakinn mosolyog az ég is.
    Adjanak egy ezrest,
    Mosolygok majd én is!


    Zöld erdőben jártam,
    lejártam a lábam,
    Már mindenem dagad,
    Locsold meg most magad!


    Piros tojás, kek tojás,
    Nekem is van két tojás,Föl a szoknyát, le a bugyit,
    Hadd locsoljam meg a nyuszit.



    Igaz, hogy én Mókás vagyok,
    a vágyaim mégis nagyok:
    meglocsollak s cserébe tojást tégy e tenyérbe!
    Csak tojással be nem érem,
    az ÁFA-val együtt kérem


    Van nálam egy kis pacsuli
    Leloccsintom magát
    Ha egy kicsi mázlija van
    Szereti a szagát


    Én vagyok a török,
    locsolkodni jövök.
    Ha nem kapok piros tojást,
    mindent összetörök!


    Nem vagyok én nyuszi,
    Kell nekem a puszi!
    Gombold ki a blúzocskádat,
    Hadd locsolom dombocskádat!


    Szeged felől jön a gőzös,
    Oda öntök, ahol szőrös!


    Nadrágomban locsolóm,
    nincsen dugó benne,
    Hogyha azt én elővenném,
    Nagy röhögés lenne.


    Zöld erdőben jártam,
    Unikumot láttam.
    Ha nem kapok belőle,
    Nem locsolok jövőre!


    Sivatagban puputeve,
    meglocsollak he-he-he!


    Leöntelek kölnivel,
    hogy el ne hervadj drága.
    Este búj velem az ágyba


    Piros tojás, fehér nyuszi,
    locsolásért jár egy csoki


    ˇ Zöld erdőben jártam,
    Unikumot láttam.
    Ha nem kapok belőle,
    Nem locsolok jövőre!
    ˇ Sivatagban puputeve,
    meglocsollak he-he-he!

    Leöntelek kölnivel,
    hogy el ne hervadj drága.
    Este búj velem az ágyba

    ˇ Piros tojás, fehér nyuszi,
    locsolásért jár egy csoki
    ˇ Rohanó világban rohanva öntözök,
    Bedobok egy piat es maris eltűnök.
    Rohanó világban rohanva öntözök,
    Bedobok egy piat es maris eltűnök.

    VálaszTörlés
  4. Atyaég! :D


    Egy piros tojást még be tudnék linkelni... De ennyit?! :)

    VálaszTörlés